Use Firefox if you want to see this website correctly (explorer sucks :P)

Beer & Chocolate paradise

Sunday, December 31, 2006

Back to back!

Yes, because I'm to Gent. If in Christmas I was back to Barcelona, now I'm back to back, what means being in Gent :D.

I'm studying hard these days... ok,ok, I know I only have two subjects, but what a difficult ones!! Specially the one about mobile communications, which in my opinion is more Telecommunication Engeneering than Computer Engeneering. I hate that!! But I want to finish this stupid carreer, so, I will do my best.

Some photos from Barcelona! My friends from there! Us trobo molt a faltar! COm diria la Marina, no us trobo a faltar encara (pk ser hipòcrites) però això no vol dir que no tingui ganes d'anar a fer unes birres amb vosaltres, de tenir converses guapes, de fer-vos companyia mentre fumeu (xo vigileu amb el fum ehhhhh, que em molesta molt xDDDD), de fer-vos petons.... en fi, que qualsevol diria que us trobo a falta, però noooooooo :PP. A posar-s'hi fulles! ;)

New years eve plan: Big dinner (10 people more or less) in my kitchen and then partying all arround Gent! yuhuuuuuuu With a lot of beers and polish vodka! jo jo jo jo. What is your plan? Quin plan teniu?

Osti, trobaré a faltar (això sí xDD) els turrons i el cava (només me n'he portat una unitat de cada..snif..). Almenys tindré una ampolla x obrir després del compte enrera! :D. QUe aquí no mengen raïm! Bé de fet sí, pk una que va estar x les espanyes d'erasmus ja va proposar fer-ho, i vam dir que sí! Que divertit fer-ho en ambient internacional!

NO em volia enrollar i ja tornem a ser-hi... en fi...

Petons, abraçades i etc.

BON ANY NOU! GELUKKIG NIEUW JAAR! HAPPY NEW YEAR!

Quim!

PS: va cabrons postegeu.. ja que no escriviu mails almenys.. 8-)


And of course, a photo with Dani, in Gent. I almost forget to say that he was visiting here the week before going home, and it was really funny! You must meet this guy ;-)! Dani, ets un fiera!!












8 Comments:

  • si si, it's me again! this is a trick-comment!

    jejej, és el comentari ganxo, que fa que la gent entri aquí i ja no pugui evitar la temptació de postejar JO JO JO (riure malèfic!)

    By Blogger Quim, At 17:35  

  • no has trobat una foto pitjor o ke?! vaia tela, jo aki kuidante, enviante fotos des de bcn, reservat vol per durte cali i cantir, informante de les actuacions suicides (es a dir, arreplegades)... vale, vale, t'acabes de guanyar que et passi fotos decents xD

    Un petonàs bonic, que ja queda menys per veure'ns de nou!!!

    By Anonymous Anonymous, At 18:57  

  • PS: anava a comentar encara que no ho haguéssis fet tu... xD

    JO SÓC EL GANXO!!! XD

    By Anonymous Anonymous, At 18:58  

  • cabrona!!


    PS: què els hi dones tu, als amics? xDDD

    By Blogger Quim, At 22:23  

  • a veure bandarra

    al final hauré de pujar a Gent o què per veure't?

    cagun!

    petonàs papanoi, q se t'enyora eh

    By Blogger Limbo, At 22:28  

  • nish no et queixis tant, que després vas i poses tu cada foto en el teu flog que no son masses diferents a aquestes! jusjus

    i tu quim, que tal les vacances per aqui per barna? suposo que la ciutat va petar de tanta festa!

    ara em toca a mi anar a ginebra i liarla una miqueta pels seus carrers i pels seus llacs. Jo no sé amb que barrejaran allà el gyn, però ja te dic jo que seguiré bebent cervesa. a més que la ginebra per molt que dugui aquest nom no prové d'aquest petit cantó suïs!!

    apa, a pillar.la ben grossa aquesta nit!!! (tot i que jo curro)

    By Anonymous Anonymous, At 12:17  

  • Iepa!
    Jo tb em queixo de la meva foto..:S, vaya tela!!!
    Que consti que sóc molt guapa i eixerida!! Jajajjaja!
    Apa, a disfrutar i fins aviat!

    (això dels ganxos és una parida...)

    By Anonymous Anonymous, At 11:31  

  • a sí, Marmelada? Serà que tu has escrit mai el primer comentari d'un post... 8-).. mira la de posts ganxo que t'han fet falta en a tu per escriure :P! jejejej

    cuida't!

    Quim

    By Blogger Quim, At 16:02  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home