Use Firefox if you want to see this website correctly (explorer sucks :P)

Beer & Chocolate paradise

Monday, November 20, 2006

Birthday party review

Hi people!

The party last saturday was really nice! At least for me! Nice people, nice music (jejeje), nice drinks, good atmosphere and funny kiss game! xDD Thanks to people that took the game seriously, it was real enjoyment!
The english speakers were there, so nothing else to explain in english. Just take a look to the photos and to the video ;-).

EN CATALÀ:

Després del sopar amb les veïnes (dilluns 13), tocava la festa! La vaig fer aquest dissabte passat, dia 18. Vaig decidir fer-la dissabte pk tots els meus veïns piraven a casa els papis (ja sabeu, són belgues) i així no molestava a ningú.
La festa va ser de puta mare :D. I va tenir força èxit! Entre 60-70 persones, moltes begudes (m'ha quedat una ampolla sencera d'absolut...mmmm..jjeje), bona música ( Em vaig currar una selecció de cançons dels 80 i alguna coseta bailongui més. Ja sabeu, al pur estil funky que m'agrada, però tb amb les típiques de Village people o versions punk-ska de les mateixes. Els portaré a barna x fer la famosa i mítica festa funky al lokal!) i amb un joc durant la festa. És que no podia faltar (ehhh Mar). Com en altres festes ja havien fet el joc dels gomets de colors (que si solter, casat o a mitges), i també el de que cadascú té un numaret i llavors et pots enviar missatges, doncs em vaig decidir pel joc dels petons! Cada persona té un gomet. Però n'ha d'aconseguir 10 si vol un premi. I a fer petons als demés per aconseguir els seus gomets!! Però només a la gent amb gomets del teu color!
Hauríeu d'haver vist la penya boja per fer petons, casi forçant-te si no et deixaves xDDD. I com jo tenia els gomets, doncs feia el que volia xDDD.
No sé, simplement un festival!! Fins a les 3 de festa grossa, i després més de xerrameca tranquil·la amb els últims que quedaven. Fins les 5. Bona hora.

PERÒ NO US PERDEU EL MILLOR: AIxò que em llevo pel matí, allò de les 12.30, sentint una aspirador i soroll de gots a la cuina. I penso "merda, algun veï que ha tornat abans d'hora i necessita la cuina. I l'està netejant una mica". I com em sentia culpable, vaig treure el cap a veure qui era. I era la senyora de fer feines!!! Que havia vingut en diumenge aquesta setmana (cada setmana ve un dia diferent, quan li rota). I vaig seguir dormint, dubtant si només netejaria algunes parts. I quan em vaig llevar a les 14.30, TOT, absolutament TOT estava net. Increïble! EL millor regal d'aniversari que mai m'han fet. Amb diferència xDD! Tot net, ordenat... ohhhhh, ni en el millor somni de ressakós post-festa a casa teva. I la Kasia, que m'havia ajudat a preparar la festa, quan va venir a ajudar-me a recollir, va flipar tb, i ens vam posar a saltar i cridar emocionats de que tot estava com una patena. Quina xamba que vam tenir! :DD
Bé, us deixo amb algunes fotos, i també amb el video d'explicació del joc dels petons, que és molt divertit xDD.

Cuideu-vos companys!


Per cert, visites comfirmades:

·12-15 desembre ---> Dani de Tennis (ho sento, mai et trauràs aquest cognom xDD)
·13-18 Febrer ---> Nish
·24-25 Febrer ---> Adrià Rieradevall
·9-11 Març ---> X i Y (X m'ha demanat que no digui res, pk Y encara no ho sap)

Merci als que veniu. Dani, ets el proper, prepara't jejejej

Petons i abraçades!

Quim.

PS: des de la festa estic com més content, no sé... :) (I això que abans ja ho estava, però mira..)mola




Imatge de la festa, a la cuina. Hi havia llum vermella-lila, encara que no es vegi :P. Minda (from Lithuania) in the right side, Maciej's (from Poland) head in the left-bottom corner xDD. He was really drunk :P

Little Mercè. Funny picture! Mercè, don't leave at the end of november!

Anna (from Granollers) and me. I didn't expected the photo... so, you can understand my face xDD. But I like the photo :-).




Bati, a turkish guy. You should see how this guy handles with a camera, video-edition... amazing!

--->I should say that the photos and the video were taken by Anna, with my camera<--

7 Comments:

  • Qium!!!
    Hope you cut the last part of the movie...;) hehehehe.

    Pople!!!
    You have no idea how many hours we have been cleaning the Quim's kot after party.

    Quim again!!!
    But promise...next time during the party in your kot new game, "Stone Face".

    But who will then give the introductin and instructions, heh :)???

    Groeten,
    Kasia

    By Anonymous Anonymous, At 22:35  

  • Nice party, Quim. One of the best. Sure!
    When's the next one??????

    By Anonymous Anonymous, At 00:03  

  • Thanks Nicolo!! :-)

    When do you want the next one to take place?? xDDD

    Or maybe in your place?? la la la

    jejeje

    Tot ziens!

    By Blogger Quim, At 00:10  

  • Ei penaaa!!
    No, pena io que m'acabo d'enterar que el teu aniversari era el 13 en lloc del 20 (20 era els anys que feies clar...) res, que ma sap molt greu el retard pero tranki k el teu cheque-regalo Marina d'Or Ciudad de vacaciones ja deu estar volant cap a Belgica, ja em diras el que de tot plegat...

    Eis que ta vem trobar a faltar al servei de megafonia de la mani del 16N (www.sepc.cat), pero prou be...

    Ahir primera reunio dels propers erasmus ( vease Maxim, Albert i jo mateix), nose si em va servir per decidir-me o confondre'm encara més, ja t'enire explicant...

    Per ultim, ja tink blog !!!
    feia temps que ho tenia al cap:

    baladegoma.bloc.cat

    de momen xo...
    ens veiem mestre...abraçades!!!

    By Anonymous Anonymous, At 13:16  

  • Maaaaare.... llam de perilla kimusssz!!!!!!!!! Jajajaja quina gràcia ;)

    Tinc dosz flogsz: www.fotolog.com/ojosz
    i
    www.fotolog.com/duendril


    El que t'agradi mész jujuju!!! Visita el primer, que em vuràsz el canvi de look!!!!!! Que yo también traigo novedadessssz!!!! JIJIJIJIJI!!!!


    ...amb ganesz de veure't de nouuu!!!!! Passa-t'ho molt i molt bé, i por diossss.... no entenc resz de l'anglèsz, m'hauré de preocupaaaaaaaaaaaaaar!!!!



    Besituussssz miiiiil!!!!!

    Laionisz

    By Anonymous Anonymous, At 20:53  

  • ooooh, que bé que anés tan bé la festaaaaaaaaa ^^ quina enveja m'hagués agradat ser-hi!!!!!
    les fotos no tenen desperdici!
    il video encara no el puc veure... s'està carregant... dspres tel comento més amunt!

    visca les festes que montes i visca les dones de fer feines que es presenten quan hi ha festa i ho netegen tot sense dir res!
    jo tb vull!!!!

    un petó preciós!
    :)

    By Anonymous Anonymous, At 16:22  

  • oh, gran video explicatiu dl joc.. llàstima que les veus no es concordin am els moviments pero ja s'enten!
    que bé que vius capullot!

    kisses in red or in green!

    By Anonymous Anonymous, At 16:44  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home