Use Firefox if you want to see this website correctly (explorer sucks :P)

Beer & Chocolate paradise

Tuesday, December 18, 2007

Dues de calentes..

I no ho dic pas per les bessones sueques que van caure ahir la nit xDD (xtttt, això de fantasma només m'ho puc dir jo mateix)

Ho dic per dues coses de les que estic molt content! (ja sabeu allò de "una de freda i una de calenta")

Una és aquesta:


Helloween - Gambling with the Devil (2007) és increïble, una delicia pels amans del power metal més pur (a que no coneixíeu aquesta faceta meva?). Qui s'ho podia esperar d'una banda tan veterana com aquesta? Els creadors del power metal semblava que anessin a la baixa, però no!
Amb pràcticament totes les cançons mereixent-se un notable com a mínim, les primeres 6 són un festival. Així no fa tan mal els 38€ pagats per l'entrada del concert amb Gamma-ray, banda molt semblant a Helloween, que he seguit més però que ha afluixat amb l'últim disc, Land of the Free II.
En fi, si voleu conèixer què és el Power Metal, aquest és el vostre disc.
Si esteu espantats amb aquest post, no patiu, no sóc el típic que va vestit de negre concert de heavy. Sóc el típic que va de colors, com pugui anar un dia qualsevol, als concerts de heavy. En som dos o tres d'aquests a cada concert xDD.



La segona és la millor, és l'experiència de l'any, del 2008, i té un nom: Àfrica. Més concretament, projecte de cooperació d'un mes a Gàmbia.











Ja tinc els bitllets en paper. I m'hi acompanya en Dani, un noi que vaig conèixer a Gent (Bèlgica) d'erasmus. I sort que li vaig dir que sempre havia volgut fer un projecte de cooperació, especialment a l'Àfrica, pq gràcies a aquesta conversa va pensar en mi quan els hi va fallar l'altre membre del projecte.
En fi, estic feliç i il·lusionat, tot i que sé que també serà dur. Però aprendre taaaaaaaantes coses. Serà l'experiència de l'any :D. Tan de bo en pogués haver una com aquesta cada any. Però llavors ja no seria el mateix, no?


Salut i no us deixeu endur pel consumisme aquestes festes, sisplau.

1 Comments:

  • fantasma? ah no, espera. FANTASMA.
    Ara sí.
    xDDDD

    Cert... un gran disc, la segona cançó "Kill It" és de les mes bones que he sentit del gènere en molt de temps.
    Però jo segueixo pensant que no valen els 38€ que hem pagat... aniré i hi aniré content i motivat, pero crec que 38€ es un robatori.

    I Africa... reconec que és un viatge que no m'he plantejat mai, pero desde que m'en vas parlar, he anat pensant i segur que és molt interessant. Potser l'apunto a la llista de destins de futurs viatjes.
    Ja t'has informat com està el tema birres per la zona?? xDDDD

    By Blogger BoB, At 23:51  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home